مشتری مداری
اولین باور EDU
ای دی یو این باور را که مشتری فرشته ایست که روزی می آورد را سرلوحه ی کار خویش میداند. دریافت خدمات یکسان از سوی تمام مراجعین با هر جنسیت, قومیت, ملیت و مذهبی تمامی تلاش و نهایت آرزوی ماست
دید جهانی
دومین باور EDU
گرچه جلب و نگهداری مخاطب ایرانی از اصلی ترین اهداف ای دی یو تلقی میشود, اما به منزله کاهش تلاش در جهت جهانی شدن ما نخواهد بود. ما درحال جذب مشتری از کشورهای همسایه هستیم و بعد از آن به دتبال بازار سراسر دنیا.
اصالت
سومین باور EDU
افتخار خواهد بود چنانچه مراجعین نام "EDU" را به معنای اصلی آن بشناسند, جایی که "رأی" صحیح را در آن به کمک به مراکز آموزشی به روز و کارآمد, یافته و اجرا خواهد کرد